Το πρωταρχικό μέλημα της Διοίκησης της ΣΟΦΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Α.Ε. είναι να παρέχει υπηρεσίες που να εξυπηρετούν τις ανάγκες και να ικανοποιούν τις προσδοκίες των πελατών της.
Η εταιρία ικανοποιεί τις απαιτήσεις αυτές μέσα από την οργάνωση και τη λειτουργία της σύμφωνα με το ΣΔΠ που εφαρμόζει, αλλά και τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001:2015, διαθέτοντας όλα τα απαραίτητα μέσα σε υλικοτεχνική υποδομή και ανθρώπινο δυναμικό. Παράλληλα ενισχύει την προσπάθεια επίτευξης των στόχων της μέσα από τη δέσμευσή της για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητάς του Συστήματος.
Μέσα από το Σύστημα Ποιότητας η εταιρία προσπαθεί ώστε οι στόχοι της να ταυτίζονται με τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών της, το οποίο σημαίνει :
- Ποιότητα στις υπηρεσίες που παράγει. Επιπλέον δεσμεύεται για τη τήρηση της νομοθεσίας που σχετίζεται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαχειρίζεται
- Δέσμευση της διοίκησης για συνεχή βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών που παράγει και γενικότερα για τη βελτίωση των διεργασιών που σχετίζονται με αυτήν
- Επίτευξη αντικειμενικών και επιχειρηματικών στόχων ποιότητας (μετρήσιμων) που τίθενται σε επίπεδο Διοίκησης μετά από κάθε Ανασκόπηση και που ενδεικτικά μπορεί να είναι :
- Επιχειρηματικοί στόχοι :
- Αύξηση κύκλου εργασιών
- Ταχύτερη παράδοση Μελετών
- Εξειδίκευση προσωπικού
- Ελαχιστοποίηση διαφοράς προϋπολογισμένου χρόνου έργου με πραγματικό
- Καλύτερη προσέγγιση αναμενόμενου κόστους έργων
- Αντικειμενικοί στόχοι :
- Αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών
- Μείωση του αριθμού των παραπόνων των πελατών και των μη συμμορφώσεων
- Επιχειρηματικοί στόχοι :
Το προσωπικό της εταιρίας έχει την ευθύνη να ανταποκρίνεται, να αφομοιώνει και να εφαρμόζει τις διαδικασίες που απαιτεί το ΣΔΠ, μέσα από τις καθημερινές δραστηριότητες τους και την εκπαίδευσή τους από την εταιρία.
Είναι επίσης ευθύνη της Διοίκησης της εταιρίας να εξασφαλίζει ότι η Πολιτική Ποιότητας εφαρμόζεται, με απώτερο σκοπό τη συνεχή, σταθερή ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας της με αταλάντευτη προσήλωση στις αρχές της, προσφέροντας στους πελάτες της άριστες και συνεχώς βελτιούμενης ποιότητας υπηρεσίες και προϊόντα.
Όλους τους παραπάνω στόχους η Διοίκηση τους ελέγχει και τους ενδυναμώνει μέσω των συνεχών προγραμμάτων εκπαίδευσης του προσωπικού της, μέσω των ανασκοπήσεων από την διοίκηση και μέσω των διαδικασιών εσωτερικών επιθεωρήσεων, όπου στατιστικά επεξεργάζονται τα δεδομένα των Αρχείων Ποιότητας και καθορίζονται σαφώς οι ενέργειες βελτίωσης.